Shopping i regnet


Dagarna går i rasande fart här. Hinner knappt kliva upp innan de är dags att krypa ner under täcket igen. Full rulle med 4 barn i huset kan jag lova.

I dag fick de stora barnen lite egen tid med mamma. Jag, William och Nathalie stack till torp köpcentrum när Jonas kom hem från jobbet.

Knappt något folk i butikerna trots häll regn, väldigt skönt!

Hem fick vi med oss en hel del, båda barnen nöjda och mamma med. ;)

Inte nog med det så hann vi stor handla mat också, ibland så!  Annars är det alltid Jonas som står för den biten här.

 

 

Tänk så mycket mer man hittar när det är folktomt i butikerna och bättre hjälp får man också. Helt underbar personal inne på JC som stod ut med oss, tror William provade hundrafemtioelva par jeans innan han bestämde sig för ett enda par!

 

William ville äta på subway, fick bli att vi tog med maten hem. Jag har bara testat subway en gång innan och visste inte riktigt vad som bjöds. Barnen drog i mig och sa att det var minsann vrål hungriga, så tjejen bakom disken var snabb med att erbjuda något hon kalla hel. Aja tänkte jag, så hem kom vi med världens gigantiska baguetter! Plus kakor, chips och dricka, helt galet mycket. Kan tilläggas att bara Jonas orkade äta upp. Men smakade bra gjorde det. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0