Latmask middag & kastehelmi

 


Hade jag vart rik skulle jag lätt skaffat mig en egen kock. Tänk va bekvämt. ;)

Bästa latis middagen måste helt klart vara tacos! Går att variera hur mycket som helst, kyckling, lax, färs, quorn, frukt och grönsaker. Snabbt, lätt och gott!

Första dagen denna veckan som vi bara vart hemma och jäst. Knappt vart utanför dörren, trots de fina vädret.

Tränade en sväng i går och gick en rejäl runda med Amanda och de små. Shit vilken dålig kondis jag har, å himlans vad tungt de är med syskonvagn i uppförsbackar!

Träningsvärkens fel att de blev en slappis dag. Haft så ont i magmusklerna att jag knappt kunnat röra mig..!

 

Idag kom äntligen min beställning från royal design, och finast var helt klart lyktan!
Måste köpa flera :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0