Ordtavla

I dag fyller barnens äldsta faster 23 år. Rara lilla Sara :)

Kom på idén att göra en liten ordtavla som barnen ska få ge, satt och knåpade igår kväll. Barnen hjälpte till med ord som beskrev deras faster och resultatet blev himla fint, tycker jag. Tror bestämt att jag ska göra varsin till barnen också, med födelsedata mm.



Nu ska jag bara komma på något bra att ge ifrån oss också. Inte ett dugg sugen på att ge mig ut och shoppa, ångrar att jag väntat till sista stund, som vanligt. Här på västkusten vräker snön ner just nu och soffan känns mycket trevligare än kylan ute.

Tanken var även att jag skulle upp till Linda en sväng, men vet inte om jag hinner. Middag för Sara ikväll kl. 19 och massa måsten innan dess. Har med andra ord inte heller tid att sitta här egentligen.

Får ta och sätta lite fart istället tror jag allt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0