Fullspäckat veckoslut

Ja, det har det verkligen varit här.

I fredags var det äntligen dags för Nathalies tjejkväll, som hon har väntat. Det bjöds på tacos och marängsviss samt massa godis, popcorne och ostbågar. Jag trodde att det skulle bli relativt lugnt här med bara flickor, men där misstog jag mig rejält. Käre nån. Men nu var det gjort, sista kalaset jag har här hemma tror jag bestämt. Nu förstår jag varför min kära mor alltid lejt bort våra kalas!

Linda och dottern Tilda dök upp här någon timme innan och hjälpte till att fixa och dona, skönt att ha en van kalasmamma vid sin sida! Hon var guld värd hela kvällen kan jag lova, tack kära du ♥



Alla flickor fick varsin liten välkomstdrink allt eftersom de anlände, väldigt uppskattat. Champangeglas i plast med sockrad kant, drinken bestod av cider & en liten jordgubbe i.

På lördagen var det sedan dags för den väntade 30 års festen.

Kan inte påstå att jag sett fram emot att gå bort när man ser ut som en flodhäst, och träffa alla arbetskamrater och chef mfl för första gången. Vad jag skulle ta på mig ältades fram och tillbaka, men tänkte att jag kör på min lilla svarta Filippa k, strech är bra ;) Dock har tydligen bysten blivit en stl större och ville inte riktigt få plats, så i sista stund valde jag en blank svart tunika märke Stockholm med svarta tights och snygga pumps med smickrande 11 cm klack.


Inköpt under graviditeten, passar dock först nu!

Var lite orolig för att se för vardagsklädd ut, men Jonas lugnande mig med att Frasse sagt att det skulle vara en avslappnad tillställning. Så sant som det var sagt, oroat mig det hade jag gjort helt i onödan.


Snygga killar ;) haha


En lyckad kväll och ett par nya bekantskaper fick jag också, väldigt trevligt. Fick bokat in både ett par middagar samt promenader här de kommande veckorna.

Söndagen blev en riktigt latis dag, stannade hos Jonas mamma till 14, sedan smet vi hem med Ludde. De stora barnen valde att stanna hos farmor en stund till. På vägen hem köpte vi med oss en kebabpizza att dela på och en stor chokladkaka.


Nyttigt ska det vara dagen efter. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0