Dop


Åå suck, jag mig så himla besviken just nu...

Vi satt och funderade lite här i helgen, kanske man skulle tagit och flyttat fram Ludwigs dop till vår bröllopsdag och då även förnyat bröllopslöftena.

Mamma föreslog att vi kunde ha kalaset på Onsala Herrgård, och varför inte även själva ceremonin i deras trädgård nere vid havskanten. Självklart föll vi för idén och jag började planera lite smått i mitt lilla huvud.

Vi blir ca 35 personer, bara de närmsta bjudna, och då vi planerade att lägga det på förmiddagen så tänkte vi oss lunchbuffé & vit prinsesstårta därefter samt lite bubbel och annan dryck, för den som vill. Inga problem, bra pris fick vi dessutom, meeeeeen vårat datum var självklart redan bokat. :( Abonnerat hela långa dagen för bröllop, suck.

Typiskt att vi kom på detta så himla sent. Och nu är jag helt insnöad på just deras fina läge, att inget annat ställe lockar, trots att det finns hur många bra alternativ som helst. Måste försöka tänka om..





Trackback
RSS 2.0