Mina älsklingar



Det är helt otroligt vad jag saknar mina stora barn just nu. Längtar verkligen tills de kommer hem igen.

William skadade sig dessutom redan första dagen, tredje åket, så illa att han inte ens kunde fortsätta. På något vänster lyckades han få ett kött sår på benet när han föll och fick sy 10 stygn, stackarn. Blev alltså inte mycket åkt för hans del, men vi får ta en vecka till längre fram. Då ska jag & Ludde också följa med.

Eftersom William inte fått lov att åka mer har de tydligen blivit en hel del andra snö aktiviteter bla en 4 h scooter tripp och ett flertal icekart turer. Icekart är som go kart fast anpassad för isåkning.


Här har vi William & Jonas i varsin icekart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0