15 dagar

kvar tills jag blir faster, snittdatumet är satt till den 20 september. Stackars Emelie måste ligga still i väntan, men hon har åtminstonde fått lämna sjukhuset. Nu ser vi framemot att få se den lilla dockan!

Själv har jag ju 9 hela veckor kvar, och med allt som ska ordnas så vet jag inte om jag vill att hon ska kika ut tidigare längre. Förstår inte hur vi ska hinna. Skulle egentligen haft renoverat badrummet, men det blir lite väl tight om tid. Härom natten hade jag så onda förvärkar att jag fick gå upp och sätta mig i duschen en timme tills de släppte, och den blir man ju utan ett par veckor om badrummet ska ordnas. Ser ut som de får vänta tills efteråt.

Efter en paus i mitt inredningsbegär så har de kommit åter. Vet inte om jag är inne på att "boa" lr vad det är med mig. Vill ändra på vart enda rum just nu, utom köket, som nästan är klart. Min käre man är inte snabbast i stan när de kommer till finliret, tyvärr. Dock har han lovat att denna veckan, då ska de ske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0