Vill ha bebis nu, tack!

Vad jag önskar att liten kunde kika ut nu!
I dag är jag i v 38+2, och längre än så här har jag inte gått med någon av de andra två. Önskar att denna lille skrutt kunde göra som sina syskon, men de är väl för mysigt i magen klart.

I lördags fick jag för mig att vi skulle sticka in till torp en sväng, kanske de skulle få fart på sakerna, men icke. Blev knappt något shoppat heller då min rygg inte alls var med på att gå i affärer. Blev en smaskig fika på briggen och en sväng in på hm & pondus, el giganten och bauhause.


Mina små trollgryn :)


Käre maken min som inte alls är så sur som han ser ut :)

Innan hemgång fick vi köat i 40 min för att lillan skulle få ansiktsmålning. Efteråt var hon dock inte alls speciellt nöjd. Ändå vägra hon ändå tvätta bort det på kvällen, inte lätt!






I går, måndags, vart jag hos bm igen och nu var helt plötsligt trycket kanon och ingen äggvita i urinen längre, skönt. Fast ska tydligen ändå gå dit varannandag för säkerhets skull. Efter bm stack jag ut till göken, mer planer på att få ut lillen, men det var utan verkan de också. Fick bara ont i ryggen. Fyndade dock en bok för ynka 40 kr,
lättläst och bra innehåll, "Kom i form efter förlossningen" Sally Lewis.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0