Onsdag

och fortfarande ingen bebis.. att jag bara inte kan ställa in mig på att få gå ett par veckor över tiden. Kan inte sluta hoppas dock och letar minsta lilla tecken, men inget. Är så trött på dessa nätter med dålig sömn, utan att ens ha en bebis att ta hand om. Är helt slut redan innan liten kikat ut. I morse vaknade jag kl 4 och kunde inte somna om, istället var jag jätte hungrig och tvungen att gå ner och ta en macka.

Fick avbokat min tid till bm i dag också, orkade bara inte.

I går däremot fick jag lagt mig i badet med ett glas mosserat alkoholfritt vitt vin och bara njutit. Öste i bra med mitt ungerska badsalt som jag inhandlade i budapest förra året när jag och mamma var på en 5 dagars spatripp. Nu är snart alla produkter slut, dags att unna sig en ny resa till våren tror jag bestämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0