Hmhmhm..

Idag gjorde vi ultraljud igen, mest för skoj skull då bm hade tid. Springer där varannan dag då jag har fått lätt havandeskapsförgiftning, så hon menade på att jag blivit vipp och behöver lite extra förmåner för att piggas upp :).

På könsultraljudet fick vi reda på att vi väntade en liten flicka, idag på ultraljudet fick hon in en klockren bild mellan benen, och vår flicka visade sig vara en POJKE!

Nu vet vi inte riktigt vad vi ska tro *s*
Fast det gick knappast att ta miste på vad vi såg, den lilla manligheten var väldigt tydlig :)

Spelar absolut ingen roll vad de blir för en liten filur, men nu är allt i klädväg förberett för en flicka. Får bli mera babyshopping iaf, ett som är säkert :)


När jag ändå var nere på torget stack jag in på mq för att se om de fanns något fint som jag kanske kunde komma i. Jodå, hittade en tunika från Stockholm i stl 44, stooor. Orkade inte prova utan tog den och ett par andra plagg och kände mig jätte nöjd. Väl hemma igen drog jag tunikan över huvudet och inser att den sitter som ett korvskinn!

Suck!

Fast den blir nog bra när liten är ute... hoppas jag. Perfekt med knappar fram så man kan knäppa upp och amma.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0