Ja, det får jag då säga..

att blogga inte tycks vara min starka sida. Läsa andras är jag dock mer road utav.
Ska ge det ett försök till, då de kan vara kul att kunna kolla tillbaka, blir ju lite som en dagbok faktiskt.

Veckorna har bara rusat fram sedan jag skrev sist, och sommaren är ju redan så gott som över.

Vår resa till Tunisen var härlig, men de blir inget återkommande resemål för oss.
Stränderna var fantastiska, men allt runt omkring var lite av en besvikelse.
De blev flera utflykter, men trots alla vackra bilder de visar upp så är verkligheten en hel annan.
Värst var nog en kameltur vi köpte, 3 timmar i en vacker lund med oliver, citroner mm mm
Fri dryck och frukt samt fotografering i inhemska kläder osv.
I verkligheten var det 1 timmes ridtur i en soptipp och 1 timmes paus då det bjöds på ett glas cola och några maskätna nektariner, usch. Ingen trevlig upplevelse. 

I övrigt har vi knappt gjort något denna sommaren. Flertal dagsturer med båten självklart och även en helg i Marstrand, men ingen lång båtsemester detta året. Fick vart till Skara sommarland och övernattat på deras camping, väldigt barnvänlig. Sedan har det blivit cirkus och Liseberg, och mycket stranden så barnen har vart nöjda iaf.

Min graviditet har ju även den rullat på, och magen är inte så liten längre :)
Redan inne i v 30, bara 10 veckor kvar!
Ultraljudet visade att det är en liten flicka som bosatt sig där inne, jag som var så säker på en pojke.
N












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0