Fredag

Käre nån vad tiden rullar på fort, tänk att de redan är fredag!

Min träning har gått förvånansvärt bra denna veckan, dock saknar jag träningsvärk! De drar lite i magmusklerna, samt stramar aningen i låren men bara när jag gör utfall, annars är det lugnt. Skumt.

Maten har också fungerat, men har svårt för allt detta ätandet hela tiden. Jag är sådan att jag kan gå hela dagen utan att äta, men när kvällen kommer kan jag få i mig både middag och något gott. I bfl ska det ätas 5-6 ggr/dagen, och det är banne mig inte lätt när man är ovan. Tycker inte jag gör annat än äter. Proteinshakes och lättlagade småmål som keso & yoghurt har blivit min räddning.


Avokadohalva med en klick majo & några räkor, mums!

I går var det läkarkontroll för Ludwig, lite sent men så fick de bli då de vart storhelger. Vår lille prins är i dagsläget 5 770 gram tung och 60 cm lång. Stora killen nu, inte konstigt att stl 56 känts lite smått. I övrigt verkar vår son vara en frisk liten kille, skönt :).

På vägen hem konstaterade Jonas att fina barn, det får vi verkligen. Följt av "ska vi åka hem och göra ett till ;)?".
Haha

Så blev det inte, utan istället svängde vi förbi huset vi haft span på, men måste säga att jag blev lite besviken.
Att huset behövde ett lyft, de såg jag redan på fotona, men live var det värre än väntat. Dock var läget helt perfekt.



Lille skrutten 10 veckor gammal


Nej nu kom Jonas, dags för lite kaffe :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0