Nyårslöfte







Så var det nytt år, och med det kommer nya löften, eller?
Förra året tror jag bestämt att jag inget hade, men detta året får det bli att minska i vikt.         Beach 2011 here i come ;)

Meen jag börjar i morgon..hehe.

Nu sitter jag så gott här i hörnet på soffan, sippar på ett glas rött medan J ränner runt här hemma och försöker packa inför den årliga fjällen resan. Alltid ute i sista stund, som vanligt.

I morgon bär det alltså av till Sälen, som de stora barnen längtat och nu är det äntligen dags. Förstår tyvärr inte alls det roliga, då jag själv är livrädd i backen. Dock är det otroligt härligt att andas fjällen luft, men denna gång blir faktiskt jag och Ludwig kvar hemma.

Blir nog till att packa en egen liten väska och åka hem till mor. Min älskade lillasyster har undrat så om jag inte kan komma, en vecka med träning, tjejsnack & shopping, säger man ju inte nej till.

Perfekt när mamma har eget gym hemma, med allt man kan tänka sig. Min kära syster är dessutom träningsgalen, så får tillgång till expert hjälp också. Kan det bli bättre?

Undrar om jag kommer sitta här nästa söndag och vara nöjd över mitt agerande veckan som gått. Hoppas hoppas.

Nej. nu ska jag gå och lägga Ludwig. Han är som en liten klocka vår lille son, runt 22 då somnar han för natten. Sedan vaknar han vid 4-5 för ett mål mat och sedan somnar vi igen. Perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0