Body for life


I går fick jag rotat fram min gamla Body for life bok, mitt livs bästa investering. Den boken & min kära Orbitrek, hjälpte mig att komma i form efter Nathalie. Förhoppningsvis gör det susen även denna gång. 

Det var faktiskt Olga Rönnberg, http://www.mammafitness.se/, som introducerade mig för body for life. Var även tack vare henne jag klarade av att fullfölja min första challenge.
HÄR kan ni läsa mer om vad Olga skrivit om BFL.



Körde mitt första pass i morse, och måste säga att trots att det var extremt jobbigt, känns det otroligt skönt att ha kommit igång! Nu ska jag köra en challenge, 12 veckor, och sköter man sig så händer det underverk på de få veckorna. Behövs det, hinner jag köra en till innan sommaren :)

I morgon ska Jonas få knäppa lite foto, så ska ni få se "lilla" mig före & efter.
Obs. är inte ute efter att få stora muskler utan bara minska i vikt & bli lite fastare.

Här är lite exempel ur boken, bilder före & efter en challenge.




I morgon blir det ett pass kondition, hua!
Får se hur det går.

Nej, nu ska jag krypa ner brevid mannen min och glutta på tv en stund.

Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0