Ung mamma med liten kille


Rotade och rensade lite i skåp och lådor för ett tag sedan, och hittade ett gammalt foto på mig och William.

Tänk att min stora älskling vart så liten han också. Känns som tiden går galet fort ibland!

Minns så väl när vi tar detta. Jag och lillen tränger in oss i ett sånt där fotobås som fanns förr. Lr de kanske finns fortfarande?

Tror William är runt 4-5 månader på bilden. Vi är på shopping runda i femmanhuset, som vanligt på den tiden.

Blev ju att jag lämnade Kungsbacka för att flytta till Jonas i Stenungsund när vi väntade William. Så då blev de mycket möte i Göteborg med mina fina vänner hemifrån.

Idag skulle jag knappt komma på tanken att ta tåget lr bussen till stan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0