Lite tips



Snabblagat mellis blev det här hemma idag. Både make och dotter var sugna på "något gott" när jag och Ludwig kom innan för dörren här hemma strax efter kl. 14. Fick slängt ihop några varma mackor till herrskapet och lite potatis & morot till Ludde. En annan fick stå över, bara några dagar kvar till festen och här ska det undvikas kolhydrater till dess. Bra tips om man vill ha platt mage tillfälligt.

Till detta kulinariska mellanmål serverades bubbelvatten med en skvätt funlight appear i, smakar precis som cider. Gillar man hallonsoda så kan man ta en skvätt funlight wild berries istället. Bästa tipsen jag fått, tack Linda. :)



Ett annat tips om man kör t ex low carb, tränar mycket eller bara vill ha ett snabbt nyttigt mellanmål så är kesella med en skvätt funlight wild berries, riktigt smaskigt!
Extra gott om man slänger i lite bär också, eller toppar med lite hackad mandel. :)
Vill man ha det lite lösare, som yoghurt kan man blanda i lite mjölk.
plus


Ett annat smidigt och gott mellanmål är att blanda lite keso & yoghurt, godast med smaken skogsbär tycker jag.

plus 




Kommentarer
Postat av: Sooooooooooooofie

Vilka smarta tips! Jag blev direkt (klockan 8.00 på morgonen!?!) sugen på hallonsoda nu! haha!



vad kul att du gillade min blogg! du får gärna berätta sen om du gillade maträtten... :)



Kramar

2011-03-16 @ 08:16:00
URL: http://litendelavmig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0