Hemma


Söta syster Sofia med lilla Ludde i knät

Vi blev visst kvar i Onsala lite längre än planerat, var så gott att vara "hemma" att vi stannade över natten. Barnen fick en ofrivilligt ledig dag från skolan, då jag på morgonen var alldeles för trött för att kliva upp tidigt.Hrm bra mamma man är som lär barnen att skolka! Riktigt dumt.

Nu är vi hemma sedan i går kväll och till min stora förtjusning låg det en avi och väntade på mig bland posten . Paket med något som jag väntat på riktigt länge, nämligen Ludwigs fotavtryck från Lifestone!

I morse blev det så en blåsig promenad till dhl´s service point och sedan upp till Linn & lille William. Där bjöds de på godaste kaffet och kvar blev vi i flera timmar. Kunde självklart inte hålla mig från att öppna och ta en liten kik på paketets innehåll och måste säga det att jag är så otroligt nöjd!

Men käre nån vad stor fot min minsta son har!
Williams avtryck togs när han var nyfödd, så hans är ju självklart minst. Nathalies tog när hon var 16 veckor gammal och Ludwigs vid 12 veckor. Trots att Ludwig var 4 veckor yngre än Nathalie när avtrycket gjordes, är hans fot störst av allas. *s*


Luddes "lilla" fot ;)


Från vänster, Ludwig 12 veckor, Nathalie 16 veckor, William 0 veckor

Undrar just hur stora fötter Ludwig kommer att få i framtiden egentligen :)














Trackback
RSS 2.0