Lite blandade bilder


Lunchpaus i shoppingen på frölunda torg.


Inne på Village va de mycket starka färger, orange kommer då aldrig in i mitt hem.. tror jag!



Klockren dörrmatta, synd att den var så smal, annars hade den fått följa med hem.

Gott mousserat jordgubbsvin!


Grillad rostbiff, rotfruktspytt & kantarellsås.




Victorias farligt goda kantarell sås, bjöds på både fredag & lördag förra veckan, båda sällskapen älskade den. :)


Svenska jordgubbar, riktigt riktigt söta och goda!


Magnus bestämde efterätt lördagen, rulltårta med vispgrädde & jordgubbar. Enkelt & gott!


Söta Anna och Carl-Linus, och finaste Ludwig också.


Det är jag det. ;)


Spontan tripp till barnens gammelmormor & gammelmorfar på morsdag.


Min fina morfar & mormor.


Kina mat är aldrig fel... min favvo är Anka , mums!


Ludwig kan göra skumma miner han också. :)


Super smarrig morsdag tårta från farmor gretas bageri.


Sist och minst, två av tre missar, visst är de söta?





Kommentarer
Postat av: Mia Bolund

Hej hej vad spännande din blogg verkar vara! kommer verkligen att läsa på din blogg igen! :p Ha en kul dag =P

2011-06-28 @ 14:43:20
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0