Min Kväll


Lyxade till det med lite chokladmousse alá low carb denna kväll, mums!

Min lilla skrutt höna till dottern ringde för en stund sedan. I morgon kommer de äntligen hem. Hon kunde inte somna och ville beställa pannkakor & muffins, för de var jag ju så bra på. Haha.. ja hon vet precis hur man ska fjeska sig till något iaf ;). Gör annars väldigt sällan pannkakor, tycker att det är svårt att få dem bra. Har skyllt på stekpannan lääänge, men nu fick jag en mindre variant i julklapp av svärmor, just för pannkakor. Kan tro att barnen hjälpt henne välja ut just den klappen faktiskt. Undra varför alla barn är så förtjusta i pannkakor egentligen?

Hittade förresten hit förut:  felsms.com, hur mycket roligt som helst. Läste under Chefen en bra stund, gu vad massa pinsamt! Perfekt tidsfördriv när man har tråkigt, eller är deppig kanske. Man ler ju lätt en hel del.

Funderar på om man ska boka en liten weekend till vår fina huvudstad snart. Är så otroligt sugen på en ny väska och har spanat på en speciell bra länge nu. Tyvärr finns det bara en enda butik i hela Sverige, placerad i Stockholm. Butiken jag syftar på är självklart Louis Vuitton, och väskan på min önskelista har namnet Neverfull. Den kommer i tre olika storlekar, tror på den mellersta eller eventuellt den största.



Nä undra om jag ska försöka sova lite nu, så jag är pigg i morgon. Måste ner till vårdcentralen och hämta förband till Williams sår. Sedan ska jag eventuellt åka en sväng till Kungsbacka igen, beroende på väglaget. Glömde ju hälften av allt jag hade med mig sist, typiskt mig.





Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/lordag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-01-08 @ 14:39:06
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0