Solsidan comeback





Äntligen!
Satt självklart bänkad i soffan kl 20.00 för att spana in premiär avsnittet av Solsidan. Kan man annat än bara älska denna serie? :)

Som William sa "Meeen var det bara en halvtimme?! Det var ju inte lika roligt..."
Nee, hade lätt kunnat stå ut med en stund till, men nu har man något att se framemot nästa söndag åtminstonde.


Måste säga det också att jag har hittat en irriterande sak med Iphonen, laddningssladden är alldeles för kort. Sedan har jag blivit besatt av att lägga patiens, helt inne på spindelharpan, galet svår att lösa! Mitt i spelandet fick jag dåligt batteri, och sladden räckte inte för att ligga kvar i sängen, därav denna stund framför laptopen.

Men nu är det iaf dags att krypa ner igen!

Nattinatti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0