Skönhetsvård



I går kom detta lilla kit med hudvårdsprodukter i brevlådan. De är från Exuviance och hör till deras nyheter, kom ut i somras och heter Age Revurse. Mamma har använt de sedan dess och är super nöjd, så detta är till henne. Kostar drygt 2000 kr på salong, men jag beställde från USA och fick ge knappa tusenlappen, toppen! Hon kommer bli så glad :)

På tal om hudvårdsprodukter så är jag i stort behov av en bra ögoncreme. Att sömnen blivit störd sedan mitten av graviditeten har börjat sätta sina spår tyvärr. Surfade runt en bra stund igår och hittade till slut en från clinique, all about eyes, som jag klickade hem. Får hoppas den är så bra som de lät, prislappen låg på ca 300 kr för 15 ml. Saftigaste laget, tycker jag.


Fick även bli ett nytt rengörnings kit, även de från clinique. Har alltid använt deras 3-stegs system för torr hy, men nu fick de bli ett anti-blemish solution system istället. Från hm ca mitten av graviditeten har jag råkat ut för små kvisslor runt hakpartiet. Hopplösa att bli av med, och har försökt med de mesta. Kanske detta kan hjälpa.
Beautyplanet.se hade ett prova på paket för ynka 299 kr.



Nu ska jag och Ludde ge oss iväg till affären en sväng, måste köpa lite mys inför kvällen. Äter just nu lowcarb för att raska på min viktminskning, så får se vad man kan hitta på. Ostbricka och ett glas vin kanske?


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-06 @ 23:04:24
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej,



Allt är bara fint här, hoppas de är detsamma med dig.

Nu är jag med i ett par av dina tävlingar :).



Kram

Helena

2011-01-07 @ 02:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0