Shopping tankar

När jag inte har något för mig, som i dag, glider mina tankar snabbt in på shopping. Surfar runt och hittar mängder med saker som jag blir sugen på. I dag har jag mst kikat på make up, men även klickat hem en ny klocka från Jet Set. Checkt när de är så enkelt, klicka - betala - paket i brevlådan, men lite farligt för shopping galna som mig ;).

Känt mig så tråkig de senaste, och behöver ett lyft. Använder sällan concealer, men tänkte att de kanske hade vart en bra inverstering. Funderar på YSL´s touche eclat radiant touch, läst mig till att den ska vara bra. Någon som vet?


Till vardags använder jag ID makeup, deras foundation & all over face plus mascara & lip gloss från Victoria Secret. Brukar köpa på mig lite från victoriasecret.com. eftersom de inte finns att tillgå här i Sverige, vad jag vet iaf. Hur som haver kan jag verkligen rekommendera alla sakerna, riktigt bra.



Mina ögon med ett par lager av Beauty Rush Mascaran från Victoria Secret
Har såklart även en hel del ögonskugga ovan.


Nu avskyr jag att vara med på bild så ser lite skum ut, och dålig kvalitet också, meen så här ser jag iaf ut till vardags :)


Nu ska jag mysa med min lilla skatt innan det är sovdags för hans del ♥




Kommentarer
Postat av: karin

Alltså du är ju så snygg! När får vi se fler bilder på dig? :)

2011-05-18 @ 19:02:05
URL: http://styleandthecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0