Lattefrukost

Perfekt lördagsmorgon. De stora barnen har bänkat sig på golvet tillsammans med Ludwig och jag har tagit plats i min sköna gungstol med en stoor latte, mums. En gnutta kanel, en gnutta kademumma & pyttipytt med sötningsmedel, samt skummande härlig baristamjölk. Nästan lika god som en latte på Sandbergs :).

I måndags hämtade jag ut mitt lilla paket från beautyplanet.se, och har nu använt produkterna i 5 dagar. Måste bara säga att de har gjort underverk, älskar dem!
Kvisslorna på hakan är redan som bortblåsta och ögoncremen är helt ljuvlig, klart värd varenda krona.


Clinique Anti blemish solution 3 step & clinique all about eyes ögoncreme

Som ni ser blir bilderna inte mycket bättre med nya iphonen trots allt, synd.
I övrigt är jag jätte nöjd med den faktiskt, trodde jag inte.


Bara älskar denna bilden och självklart motivet också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0