Lite om mig


Det här med bloggande är ju ganska nytt för mig. Upplever själv att de känns lite rörigt här inne. Ska försöka strukturera om med fler kategorier osv. Kom gärna med förslag på upplägg!



Ung mamma som blivit "gammal".
Mamma vid 16, 19 & 26.

Viktfixerad sedan barn nr 1, har testat de flesta bantningsmetoder!
Resulterat i att jag på senare år har blivit tjock istället, suck. Detta året SKA jag ner i vikt!

Älskar
Inredning & Design
Väskor & Skor
Skönhet & Mode

Resor
Underbart att komma bort!
Till solen, fjällen eller bara en weekend nånstans

Studier
Vet ännu inte vad jag vill arbeta med, något med ekonomi lockar starkt.
Planerar att söka till någon passande utbildning till hösten.
Måste bara komma på vilken!

Måste bara lägga in en liten bild på mitt minsta hjärta
,
sussar så sött här brevid mig just i denna stund.




Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

anmäl dig till veckans sötnos! :)

Glöm inte att tipsa dina vänner om att rösta på dig efteråt! :)

2011-01-08 @ 20:13:53
URL: http://mauhhhaam.blogg.se/
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/sondag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-01-09 @ 11:27:44
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0