En Helena

Typiskt mig, blev ett långt blogg uppehåll igen. Undrar hur alla i bloggvärlden har tid att uppdatera så ofta  egentligen. Här går det inte alltid ihop iaf.

För nån vecka sedan fyllde lilla jag hela 27 år, Nathalie konstaterade glatt att om några år, ja då är jag ju tant minsann. Tack för den stumpan min.


Fin fin frukost på sängen, lyckats rota fram silverbricka och allt *s*
Kaffe & smarrig brownie från 7eleven next door.



I helgen var det dop för lilla Enya Marie, min söta lilla brorsdotter, i Onsala kyrka. Jätte mysigt. Tyvärr glömde jag helt av att fota något. Dop borde väl vi också börja planera för, tror jag. Alltid lika roligt.


Fasters lilla skrutta


Nej, nu är det dags att laga lite middag. Helstekt fläskytterfilé, rostade rotfrukter & beasås blir det hos oss idag.




Trackback
RSS 2.0