Dermaroller


Ajajaj. Har testat min dermaroller som jag införskaffade innan Ludde kika ut. Den ska enligt kliniska tester kunna behandla följande hudåkommer;

  • Anti-Ageing
  • Rynkor
  • Hudbristningar
  • Operations Ärr
  • Acne ärr

Tjaa, tänkte att de skadar väl inte att testa!
Har dock inte vågat innan, den är sticksig som en igelkotte!
Valde modellen med 2 mm långa nålar. Nu ska vi se om det hjälper mot mina små rynkor jag fått ovanför naveln. Fick konstigt nog smala bristningar på tvären, ja tvären, himla udda tycker jag. De är iaf som små skåror i huden, dock inte röd utan vita. Dum som jag var tog jag ingen bild just innan och nu är partiet helt illrött och inget syns. Får se om det har lagt sig till i morgon så kan jag göra en foto update då.






Kommentarer
Postat av: sara

funkade den?

2011-03-10 @ 02:02:30
Postat av: Helena



Jag har vart lite dålig på att använda den, men lite skillnad är det allt.

2011-03-10 @ 13:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0