0,5 februari



Ludwig i bärselen, tungt!

var vi redan inne i mitten av februari, bara dagar kvar tills min lilla Nathalie fyller 8 år!
Tänk för 8 år sedan gick jag med stor mage och längtade tills det var dags, blir alltid lite nostalgisk när de närmar sig barnens födelsedagar.


Nathalie 1 år

Just nu planeras det för fullt här hemma inför Nathalies kommande tjejkväll. Hannah Montana är fortfarande en stor favorit och helst ska allt så som tårta, muffins, tallrikar mm mm ha Hannah Montana motiv. När det kommer till gåvor är det Hannah Montana prylar eller fotbollskort som gäller. Att hon redan har _hur mycket som helst_ spelar ingen roll.


Kan inte låta bli att undra när hon ska tröttna på denna tjej?

I kväll kommer William äntligen hem från en mini weekend i Säfsen med extra farfar Magnus & hans jaktkompis samt son. Inga olyckor skedda denna gång, eller ialla fall inte än! De åker fortfarande, liftarna stänger först när det börjar skymma. Ska bli så gott att få hem min store lille skrutt igen.


Hjärtat mitt

Vår natt i Göteborg blev väl som jag misstänkte, självklart mysig, men jag sov som en kratta. Jonas sov dock som en kung, och medan jag nästan inte orkade hålla ögonen öppna vid frukost så var han pigg som en mört.
Blev tidigt hemgång med ett snabbt stopp på ikea, istället för lunch & båtmässa som planerat. Mitt mamma hjärta värkte alldeles för mycket för att kunna koppla av vidare.

Änglagård 3 var åtminstonde helt ok för en uppföljare, även om handlingen var lite si så där så var den väldigt rolig. Nästa film får bli Åsa Nisse!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0