Onsdag Torsdag












I går var det härligt fint väder här hemma på västkusten. När Nathalie kom från skolan bestämde vi oss för att ta en promenad ner till torget. Ordnade lånekort på biblioteket till dockan samt gick längs bryggan på torget & tog till sist en liten fika innan vi traskade hemmåt igen.

Dagen började också förträffligt bra, min älskade make väckte mig med nybryggt kaffe och sprudlande glad son, så sent som 8.15. Dock fick jag sippa på mitt kaffe helt ensam då maken hade möte vid nio och var tvungen att smita. 

Denna morgon började dock inte lika bra, utan med att vi försov oss!
Skulle vara på bvc 8.10 och det var precis så vi kom i tid. Ludwig växer så det knakar, redan 65 cm lång och 6780 gram tung, knappa 4 månader gammal.


Stora killen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0