Ny vecka




En hel dag på torget blev det denna måndag. Promenerade ner tillsammans med Linn & hennes söta son William redan vid 12-tiden, och hemma var vi först strax efter 17. Aningens kyligt på vägen ner, men på vägen upp igen var det riktigt kallt, hua.

Ångrade att jag inte tog Jonas varma Canada Goose parkas, min egen är ju på tok för liten fortfarande. Misstänker att den så även kommer förbli. Var ju några år sedan det var på modet med dessa jackor, och på den tiden var jag ett antal stl mindre.

Haft en riktigt mysig dag i alla fall med fika, shopping och framför allt trevligt sällskap, tack Linn & William.

Med mig hem fick jag en söt liten mus till vagnen från teddykompaniet, så skrutten har något annat än sin kära mor att kika på där han ligger.




Sedan fyndade jag ett par små shorts i stl 68, borde passa bra till sommaren, ynka 40 kr på kappahl. Blev även en tröja från newbie och ett par dregglisar. De går åt, han dregglar som bara den, funderar på om det är tänder på G? Lite tidigt dock, men återstår att se.



Mammas söta lille skrutt


Linns söta William, 6 månader






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0