Algebra & Kartell

Lunchen är avklarad och Ludde sover. Hunnit med otroligt mycket hittills denna söndag, allt förutom att studera, vilket jag egentligen borde!

Läser matematik B eftersom kursen är ett måste om jag ska läsa vidare till hösten. Hört av andra att just B ska vara en prövning, men tänkte väl lite smått att hur svårt kan det vara egentligen?


Easy so far..

Satt en bra stund på dagen och heeela kvällen i går och löste tal, första kap var lätt men sedan, ja gu. Jag måste ju vara trög, men vissa tal får jag bara inte till. Märks att det var 10 år sedan jag läste A kursen, helt tappat tänket. Dessutom ska uppgifterna vara inne idag. Suck.

Hur som haver, så har jag vart på jakt efter nya sänglampor ett bra tag. Vill ha vägghängda, eftersom det är så mycket mer praktiskt nu när man kommer att ha en nyfiken liten bebis som ska pilla på allt.

Är väldigt förtjust i Italienska Kartell, inte bara när det kommer till lampor, även om det är de enda jag har här hemma för stunden.

Funderar på väggmodell é, haft span ett tag, men känt mig lite osäker på om de passar som sänglampor?




Tycker kupan är så snygg, ser nästan exakt ut som skyddet i taket på modell som länge haft sin plats i vårt vardagsrum.



Kartell gé transparent i "färgen" kristall, snyggaste enligt mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0