Jobbig natt

Där fick jag för enkelt barn *s*.
I natt har Ludwig vaknat och verkligen gallskrikit 4 ggr, efter vyss och matning har han tillslut somnat om. Inte heller var det hans söta joller som väckte mig nu på morgonen, utan hjärtskärande skrik. Undrar om han drömmer eller vad det kommer sig att han blir så otroligt ledsen? Min lilla prins.

Nu nanar han gott iaf, och jag sippar på ett stort glas kaffe med mjölk. Hoppas det kan bota den slående huvudvärken..

I går önskade barnen broccolipaj till lunch, och det är ju enkelt fixat. Råkade dock göra på tok för mycket pajdeg, så fick ett ryck och gjorde 4 stora pajer & massa små för infrysning, när jag ändå var i gång.

Nu är jag sugen på att göra mer saker att fylla frysen med, kan vara skönt att ha lite färdiglagat, men vad är gott att frysa in?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0